Reklamácia
Pokiaľ bolo s Vaším tovarom niečo v neporiadku, neváhajte sa na nás obrátiť s prípadnou reklamáciou.
Svoje požiadavky píšte na e-mail: reklamace@zahradnictvi-spomysl.cz
Do správy nezabudnite uviesť:
- Číslo objednávky
- Meno a priezvisko
- E-mailovú adresu, na ktorú objednávka bola vytvorená (pokiaľ nie je totožná s tou, z ktorej píšete)
- Čo najviac popíšte problém s rastlinami
- Do prílohy správy priložte fotografie, na ktorých je zreteľne vidieť popisovaný problém
Naše kolegyne a kolegovia na Vašu správu budú reagovať v čo najkratšom čase, a veríme, že vzniknuté nepríjemnosti sa podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti.
Reklamáciu podávajte vždy čo najskôr po obdržaní rastlín, prípadne čo najskôr po zistení daného problému. Ďakujeme.