Reklamácia

Pokiaľ bolo s Vaším tovarom niečo v neporiadku, neváhajte sa na nás obrátiť s prípadnou reklamáciou.

 

Svoje požiadavky píšte na e-mail: reklamace@zahradnictvi-spomysl.cz

 

Do správy nezabudnite uviesť:

 

  • Číslo objednávky
  • Meno a priezvisko
  • E-mailovú adresu, na ktorú objednávka bola vytvorená (pokiaľ nie je totožná s tou, z ktorej píšete)
  • Čo najviac popíšte problém s rastlinami
  • Do prílohy správy priložte fotografie, na ktorých je zreteľne vidieť popisovaný problém

 

Naše kolegyne a kolegovia na Vašu správu budú reagovať v čo najkratšom čase, a veríme, že vzniknuté nepríjemnosti sa podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti.

Reklamáciu podávajte vždy čo najskôr po obdržaní rastlín, prípadne čo najskôr po zistení daného problému. Ďakujeme.