Kontakty - E-shop

 
 
Prosíme všetkých zákazníkov, aby volali iba v nutnom prípade, všetko ostatné smerujte na náš e-mail.
e-mail
 
Prioritou je pre nás odoslanie objednávok, venujeme tomu všetok čas.
 
Ďakujeme za pochopenie.
 
  

 

  
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY... ako k nám zavoláte
 

Nemôžem sa k Vám dovolať, neodpovedali ste mi na môj e-mail.

Snažíme sa vyhovieť všetkým telefonickým aj písomným požiadavkám. V niektorých prípadoch toto zaberá dlhšie časové obdobie. Obzvlášť v priebehu jarnej a jesennej sezóny sú naše linky maximálne vyťažené, preto je možné, že sa k nám ihneď nedovoláte. Spravidla sa venujeme zákazníkom pred Vami. E-maily sa snažíme spracovať do 24hodín od ich prijatia.

Mám vytvorenú objednávku už dlhšiu dobu. Prečo mi ešte neprišla?

Objednávky expedujeme vo chvíli, keď máme všetok tovar z nej skladom. Pokiaľ ste si teda objednali rastliny s rôznou dobou naskladnenia, čakáme až bude všetko k dispozícii. Všetky potrebné informácie posielame vždy e-mailom v Potvrdení objednávky, alebo v ďalších informačných e-mailoch. Príklad: objednaná čučoriedka 'Duke, kontajner C2, jabloň 'Panenské české, ruža 'Barkarole' (čučoriedka je skladom, jabloň príde v priebehu októbra, ruže naskladňujeme v novembri) - objednávka bude expedovaná až po doskladnení ruže.

Mám vytvorenú objednávku – môžem si k nej ešte niečo doobjednať?

Pokiaľ Vám ešte neprišla informácia, že objednávka je už na expedícii, nie je problém si priobjednať ďalší tovar - preferujeme e-mailovou formou. Nie je vhodné si vytvárať ďalšie objednávky cez náš web - predídeme tak následnému vráteniu platieb za zdvojené poštovné.

Čo znamená "Predobjednávka"

Dostupnosť tovaru označená ako "Predobjednávka október" a pod. Takýto tovar budeme ešte len naskladňovať ako na e-shop, tak aj na predajňu. Teraz si však môžete vytvoriť predoobjednávku, vďaka ktorej sa daný tovar pre Vás rezervuje. Rastliny potom budú zaslané až po ich doskladnení.

Nie som spokojný/á so zaslaným tovarom. Môžem rastliny reklamovať?

Áno, zásielku môžete reklamovať. A to na e-maile reklamace@zahradnictvi-spomysl.cz Je však nutné toto urobiť bezprostredne po obdržaní rastlín, a priložiť príslušné fotografie. Prípadne môžete využiť Odstúpenie od zmluvy a zásielku nám vrátiť na adresu prevádzky.

Ktorý tovar je, a ktorý nie je na sklade? Môžem si objednať rastlinu, ktorá nie je na sklade?

Všetok tovar, u ktorého je uvedená dostupnosť 'Skladom', máme aktuálne k dispozícii, ako pre e-shop, tak pre predajňu. V individuálnych prípadoch sa môže stať, že dostupnosť nie je aktualizovaná (úhyn rastlín, neadekvátny stav a pod.). Ak dostupnosť avizuje, že produkt 'Nie je skladom', 'Nedostupné', 'Vypredané', tak bohužiaľ - rastliny v tejto chvíli k dispozícii nemáme. Prípadné budúce doskladnenie je potom uvedené pri dostupnosti konkrétnym mesiacom, či dátumom, kedy je to plánované. Rastliny, ktoré nemajú uvedený konkrétny dátum doskladnenia nemožno nijako objednávať.

Máte papierový katalóg?

Papierové katalógy netlačíme. Všetka naša ponuka je na týchto webových stránkach.

Vytvoríte mi cenovú ponuku? Môžem nakúpiť veľkoobchodne?

Cenové ponuky nevytvárame. Všetka naša ponuka je tu na webe, vr. platných cien. Veľkoobchodným predajom sa nezaoberáme.

 

E-shop:
 
Informácie o objednávkach, príjem objednávok a reklamácie:  pondelok - piatok 8:00 - 18:00
 
 
telefón:   +421 911 311 770  
(objednávky, informácie k objednávkam, reklamácia) 
 
 
e-mail: info@zahradnictvospomysl.sk
 
reklamacia:  reklamace@zahradnictvi-spomysl.cz